شروع شدن مدرسه ها
خاطرات شیرین من
من تو این وبلاگ خاطرات روزانمو می نویسم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
علی حردان زادگان
خاطرات من
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات شیرین من و آدرس khaterate-tina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 9712
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
تینا

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 19:9 :: نويسنده : تینا

خب ..... امروز 25 شهریوره و چند روز دیگه اول مهره  جالبه که ما هنوز نرفتیم خرید مدرسه...چقدر جذابه این موضوع.....من که عاشق خریدم....چه برسه به خرید مدرسه ها که انقدر شیرینه....شما چطور؟؟؟؟

واااااااااااااااااایییییییییییی.....چند روز پیش زنگ زده بودم به یکی از دوستام...کیانا....یادم انداخت که امسال آمادگی دفاعی داریم....وووووووووووووویییییی....انگار یه سطل آب یخ ریختن رو سرم... جا خردم حسااااابیییی....اصلا یادم نبود....واااای تو رو خدا واسه امسالم دعا کنید من که خیلی نگرانم....

ولی مدرسهههههههه.....هم دلم براش تنگ شده....هم دوست ندارم برم آخه می ترسم دوباره بدبختیا شروع بشه.....

هیییییییییی ..... ولی چه زود گذشت تابستون....راستی کی میدونه سوم راهنمایی چه جوریه؟؟؟سخته یا آسون ؟؟کیمیا (خواهرم)که میگه خیلی آسونه ولی دبیرستان برعکس میای توش یهو شوک بهت وارد میشه...واقعا همین طوره؟؟؟ لطفا تو نظراتون بگین....ممنون..... 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت21:14---31 شهريور 1391
فدات تینا 20سالمه

فرشته
ساعت14:03---30 شهريور 1391
سلام تینا جون......

ممنون که به وبم اومدی.....منم مثل تو خاطراتم رو مینویسم....

من لینکت میکنم تو هم لینک کردی خبر بده
پاسخ:به چشم آبجی خانومی....


ساعت21:35---29 شهريور 1391
سلام گلم خوبی اصلانترس خیلی آسونه فقط برنامه ریزی وتلاش یادت نره خداهم کمکت میکنه دبیرستانم اصلاسخت نیست باپشتکارومن مطمئنم تومیتونیپاسخ.آخ مرسی عزیزم به خاطر دلداریت خیلی حال کردم....یه سوال آبجی.....البته اگه نخواستی جواب نده.....شما خودت چند سالته؟؟؟؟؟؟؟
آبجی کاش آدرست درستتو برام مینوشتی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: